KERAJAAN BUSUK HATI

>> Wednesday, April 22, 2009

Pembelian kereta-kereta Toyota Camry 2.4 ini adalah menggunakan bajet kerajaan sebelum Pakatan Rakyat memerintah, dan pembeliannya adalah mengambilkira semua sudut samada dari qualiti dan pembaziran berlaku atau pun tidak, semua di ambilkira termasuklah apakah berbaloi kereta-kereta perdana V6 itu dibaiki.

Dengan penuh kesombongan dan sifat angkuh dan busuk hati 'kerajaan' ini , dengan tidak mengambilkira jika berlaku peralihan kuasa semula nanti apakah perlu di beli kereta ini sekali lagi.

Kume di pastambun tertanya-tanya apakah dengan lelongan tersebut mereka akan kekal menggunakan Perdana V6 tu lagi, dan terus-menerus membazirkan wang rakyat kepada kos pembaikan (ini diterjemahkan oleh Kerajaan Trengganu apabila mereka membeli kereta mercedez), inilah manusia kalau cerdik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajor.

Rakyat perlu melihat inilah sikap manusia yang hanya bertopengkan manusia tetapi berjiwa syaitan yang suka kepada pembazira.

GreenBoy : Dei Zambry lu lelong le bawah RM100,000 kalau berani, ni lelong le RM140,000. Dan Temanboleh agak sapa yang akan mampu beli..

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP