PAS ZON MERU TINGKATKAN GERAK KERJA DAFTAR PENGUNDI BARU

>> Monday, January 24, 2011

Hj. Khairuddin sedang menyemak rekod pendaftaran pengundi seorang warga emas yang datang ke kaunter. Turut kelihatan Hj. Abdullah Antong dan lain-lain petugas

Hj. Mat Wazir sedang memberikan penerangan kepada pengundi Tiong Hua yang hadir di kaunter pendaftaran
Jelapang -PAS Zon Meru mempertingkatkan gerak kerja bersepadu pendaftaran pengundi baru dan semakan daftar pemilih di sekitar Taman Meru dan Taman Jati. Kaunter semakan dan pendaftaran yang dibuka pada 23 Jan 2011 bersebelahan 7-eleven Taman JAti mendapat sambutan baik daripada masyarakat sekitar. Pendaftaran dan semakan daftar pemilih ini diketuai Tn. Hj. Mat Wazir yanh juga merupakan Penolong Pendaftar Sementara (PPS) /SPR.
Wakil PasTAmbun Blogspot yang berada di lokasi program berkesempatan menemuramah Tn. Hj. Abdullah Antong selaku kordinator program. Menurutnya gerak kerja pendaftaran kali ini memberikan fokus kepad masyarakat Tiong Hua di mana sehari sebelumnya para petugas telah turun padang berjumpa pengundi dan mengedarkan risalah. " Di samping itu kami juga melakukan semakan dan pendaftaran pengundi Melayu secara berterusan di Unit Peti Undi Taman Meru dan Taman Jati di mana pengundinya mencecah 5000 orang", ujarnya lagi.
Tn. Hj. Abdullah juga berkeyakinan dengan gerak kerja parti yang komprehensif ini akan memenangkan calon PAS di Dun Manjoi pada pilihanraya akan datang. "Petugas di Zon Meru berada pada tahap prestasi kerja yang sangat cemerlang dan bersedia menghadapi pilihanraya pada bila - bila masa", tegasnya.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP