KETUA PUTERA DIMASUKKAN KE HOSPITAL PARAH AKIBAT DI CUIT PENYOKONG PAS

>> Monday, October 05, 2009

Akibat di cuit oleh penyokong PAS ini, Abdul Azeez telah dimasukkan ke hospital kerana cedera parah, abdomen menjadi pecah, tengkuk terseliat kulitnya hingga ke dada, umblicalnya terburai hingga menampakan tali perut, tanggannya patah riuk hingga terkeluar tulang-tulang kecil, matanya tersembul akibat di cuit tadi sehingga menampak mata hitam dan kornea matanya menjadi kemerahan dan beransur menjadi bernanah dan mengeluarkan bau yang sedikit hanyir.

Pada belah kakinya angklenya tertanggal dari tulang sendi sehingga menjadinya tidak dapat berjalan sepanjang hayat dan boleh diisytiharkan parallise seumur hidup (boleh claim epf nie). Betapa tulang punggung terseburai sehingga terkeluar semua n...snya termasuklah roti canai dan tosei bersama daging kambing yang dijamah pagi tadi.

Bukan itu sahaja mulut dan pipinya menjadi kehitam-hitaman yang boleh dilihat seperti di dalam gambar, seakan beransur pucat dan tidak bermaya, lemah anggotanya sehingga terpaksa mengunakan kerusi roda dan hanya boleh bercakap bila Najib datang sahaja...

Mengapa teman hampir percaya:

i. Baju bersih je, x nampak satu jalur pun kena belasah
ii. Teman tanya sahabat teman Suhaizan Kayat, ko nampak ke ada darah ke bengkak ke? dia kata masa tu dia sembang bab lain.
iii. Takkan le peristiwa penting ketua putera kena belasah tak der satu kamera yang buat rakaman
iv. Memang jenis ni sama je kaki kelentong , Zambrey Pangkor pun sama juga. Ko pembeli kereta boleh le ko klentong.


GreenBoy : Pergh auta betul ko Azeez, semua berlakon yang teman lagi sampai nak percaya tu benda ni berlaku selepas solat 'maghrib' terasa loya-loya nak muntah, pening pastu bacaan darah 165/95 haaaaaaaa hoi cukup le menipu tu. Teman nak bagitau tu baru cuit, belum ke penumbuk orang PAS

1 comments:

IlyTrolak October 6, 2009 at 5:40 PM  

Padan muka kau Azeez. Ekau bukannya tak tau orang PAS ni bukan sahaja handal berpolitik tapi dari segi seni bela diri.

Tengok kau ni, baru cuit je dah nak masuk ICU. Agak den la, kalau ekau kono jentik, mungkin tiada esok bagi mu kot.

Keling pemongak ni memang le... Mari kita gelak 3 kali kat dia.

Aku ingatlah, mungkin ekau ni lebih sangat skill malam tu kot. Dapat pulak betina yang ganas, tu yang sampai bengkok tengkok kau tu.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP