ISHKKK BETUL-BETUL JAHAT LE PUAK-PUAK KERAJAAN HARAM NI

>> Thursday, October 29, 2009

Semua media arus perdana memaparkan suasana yang begitu tenang di dalam Dewan DUN Perak, seolah mereka sedang bermesyuarat dalam kelambu.. senyap sunyi dan begitu teratur.. dan aman




Rupanya mereka dah merancang macam ni.. macamana teman nak cerita dengan mudah hal ni, ok mcam ni..

Isunya kerajaan haram zambry tu nak luluskan bajet, jadi bila dibenarkan pakatan masuk for sure pakatan akan gangu sebab dia tahu dia kerajaan haram, jadi apa yang mereka buat ialah lewatkan waktu pakatan masuk iaitu 2 jam (tengok dalam surat (di bulat merah)), jadi dalam masa itu lah mereka telah membentang bajet dan meluluskannya... bajet haram tu.

Walaupun begitu kemasukkan para YB Pakatan hadir bukan dari panggilan surat Ganesan tetapi YB Siva..

dan apabila sampai masa untuk pakatan masuk, bajet telah dicadang dan diluluskan dan Ganesan tu umumkan untuk berehat (heran jugak) punya takut kerusi kena ambik, dia x turun dari kerusi dan menunggu sehingga ADUN BN masuk untuk teruskan sidang haram mereka, tmn dengor cerita ada antara Adun BN berbisik-bisik, speaker bodoh tu tengah jadi jaga dewan ha ha ha gelak kecil..

Rakyat tak tahu pun apa yang berlaku,pergelutan di antara YB pakatan dan balaci UMNO/BN para polis dan SB.,

Gambar menunjukan SB mencekik leher Siva..

4 comments:

Anonymous October 31, 2009 at 9:35 PM  

padan muke mike...polis pun dok menyampah a.k.a. meluat dgn mike...kah..kah..kah...

Anonymous November 1, 2009 at 1:09 AM  

polis bkn menyampah, tp dah kena paksa dek UMNO, klau x buat kena potong gaji, jd buat le.. maknanya bkn menyampah kat kume tapi kat kome..

Anonymous November 1, 2009 at 1:29 AM  

salam,

pernahkah kita terfikir segala masalah yang melanda jemaah kita ini adalah kerana balasan Allah diatas ketaksuban dan kemungkaran yang kita lakukan seperti memfitnah dan mengkafirkan puak2 Umno? Saya merasa takut dan sedang berfikir sedalam-dalamnya tentang sokongan saya kepada PAS dan PR.

Greenboy November 2, 2009 at 1:47 AM  

sapa mike yg dikatakan ahli jemaah, tlog bg no ahli, teman rasa mike bukan org jemaah krn orang jemaah akan paham apa yang di buat oleh jemaah kerana Pas ada Ijtima, Liqa al-Fikr dan Usrah...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP