INI LE BLOGGER YANG DIAGUNG-AGUNGKAN OLEH UMNO

>> Thursday, September 03, 2009


Alahh macamle hebat sangat, mentang-mentang budak dibalik motor tu apa pun tak tau, harap semangat samseng manjoi je, boleh le kamu tunjjukk kat dia. Notebook pun jenis kokakkk punya nak ex.

INI LE PARPUKARI, yang tulisan dalam blognya yang kurang ajar dan menghina ulama'-ulama' dan bahasa-bahasa yang kesat. Patutle dia guna parpukari sebab perut macam perut parpu... teman rasa ni sejenis dengan Zambree Parpu kot...

GreenBoy : X baik leman mike cakap macam tu, dalam bulan pose ni jangan cakap mcam tu.. lain kali cakap macam ni... sayaaaaang PARPUKARIIIII

5 comments:

nizamtoha September 3, 2009 at 7:56 AM  

paria mana boroi ni..kuat tonggak ni..

Anonymous September 3, 2009 at 8:21 AM  

oooooo.....ni la dia PARPUKARI yang ex tu ye...baru tau mcm ne ghopenyer beso perot dari rupe wakakakakakaka...

-mbah surip-

KUNYiiL September 3, 2009 at 5:52 PM  

oh ini ke pjuang melayu tapi dia ni melayu ke? ehhmmm kompius...

Pemburu Syahid September 4, 2009 at 9:45 PM  

Salam...

Dia bukan Melayu.

Dia Melamak. Macam Zambry juga. Sama sama Melamak.

Anonymous September 4, 2009 at 11:48 PM  

kita dah kenai dia no ???? lepaih raya nanti, jumpa dia PIJAK je perut dia tu ... hahahahaha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP