NASIB PENIAGA MELAYU MANJOI..

>> Friday, November 25, 2011


Nasib orang melayu di bawah ADUN & Ahli Parlimen yang Buta.. ADUN kaya-raya & Ahli Parlimen Timb Menteri Kewangan.. tapi orang melayu berniaga macam zaman Jepun. Gambar ini menunjukan peniaga-peniaga melayu Manjoi berniaga kuih-muih sejak bertahun-tahun lamanya.

KP- Terima kasih panglima hitam.. mike x bagi tp teman nak juga gambo ni..

2 comments:

pasulukinta November 25, 2011 at 1:12 AM  

apa kah tindakan PAS, tak kan dudok diam je, bantu lah yang termampu. sekurang kurang nya bina gerai bergrak untuk mereka dalam bentuk bantuan/pinjaman

Anonymous November 25, 2011 at 9:37 PM  

ehmm bagi kita perintah.. tau le apa nak bayor hutang rm800 juta di kelantan pun boleh, skrg ni boleh provok je le.. Husni & Nazri, aphal tunggu main taik le korang

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP