APAHAL DENGAN PROJEK KG SRI KLEBANG NI..?

>> Friday, November 25, 2011


SUKIMAN.. PASU TU NAK JATUH.. Kena orang lalu-lalang situ sape nak jamin..

2 comments:

Suara Muda November 27, 2011 at 4:42 AM  

udah miker nampak pasu tu nk jatuh naper mike tak tlg betulkan... ngambek gambo aje ke.. kata PAS prihatin...

Anonymous December 1, 2011 at 1:23 AM  

abis tu Sukiman buat aper, nak pelahap duit rakyat je ker? yang tu termasuk kerja korang , x kan nak suruh orang pas jugak.. banyak kerja lain.. dah le projek x ikut spek.. hampehh UMNO ni, Kg Sri Klebang bersiap lah korang.. akan di dedahkan satu per satu perangai korang terutama ketua pemuda cawangannya..

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP