KEMALANGAN DI TAMAN MERU DAN MISTERI BANGGUNAN

>> Friday, January 08, 2010

Pada senja hari selasa lepas (5 jan 2010) teman nak ke Pejabat PAS Tambun, teman telah sempat melihat satu kemalangan sebuah lori telah terbalik akibat jalan licin, Alhamdulillah mujur budak-budak yang bawak lori tu x cedera, ok cukup le cerita tu tapi teman nak bawak para pengunjung perhatikan satu lagi gambor yang sempat teman ambik.

Ok ni gambornya, teman dah berhujah dengan ramai kawan-kawan dan isteri teman, bukan apa mungkin mata teman x betul.. teman tanya mereka kome tengok banggunan PTTC (Perak Techno Trade Centre), betul x banggunan tu condong.. Dema kata ha ah la.. ok kalau condong dia condong arah mana? dema kata kanan ngala ke Chemor.. ok ini terbukti mata teman x silap memang banggunan ni condong ngala ke Chemor..

Ok teman tertangkaple gambor lori accident ari tu.. ok kome semua tengok brader yang pakai baju belang tu, dia berdiri tegak tapi kome tengok pulak banggunan PTTC tu, kan ke banggunan tu nampak condong..

Jadi di Perak sekarang ada 2 menara condong satu di Teluk Intan dan satu lagi di Taman Meru.. hebat Perak..

GreenBoy: Tahniah le kelicap, mike memang sempoi..

1 comments:

Rizal Yusuf February 18, 2010 at 8:52 PM  

Salam...

Teman ni koje kat bangunan ni (PTTC). Memang ramai orang cakap bangunan ni senget. Teman udah try letak guli, takde nye bergerak guli tu pon. Mungkin ilusi mata je kot. Tapi teman rase la, memang senget pon. Ntah macamana plak boleh lulus CF...huhuhu

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP