HJ ROSLI KEMALANGAN MOHON ZIARAH DAN DOAKAN BELIAU

>> Monday, April 04, 2011





Aktivis PAS Hj Rosli dari Cawangan Meru jatuh dari bumbung petang semalam. Kini terlantar di Hopsital Raja Permaisuri Bainun di WAd 4A (Spinal Care Unit). Kaki kedua2nya masih tak dapat digerakkan (maybe due to spinal injury)

InsyaAllah Jumaat ni operation akan dilakukan.sama2 lah kita doakan sahabat jamaah. Mohon ziarah dan sumbangan sangat dialu-alukan pada keluarga haji rosli.

KP : Beliau dan isteri memang banyak jasanya kepada jemaah, mohon doakan beliau dan solat hajat diperlukan..

1 comments:

inamadia April 5, 2011 at 2:56 AM  

Salam.
Ya... Tuan haji Rosli memang byk sumbangan dalam jamaah.... Hari tu pun Haji Rosli tolong sekali angkut barang untuk keluarga saya.Semoga diberikan kesembuhan daripada Allah S.W.T dan diberikan ketabahan hati kepada beliau dan keluarga beliau menerima ujian ini. Saya sedang berusaha mendapatkan maklumat doktor pakar neurologi untuk makluman bagi keluarga Tuan Haji Rosli. Maaf sekiranya saya sedikit "bias" dengan HPB.Ini kerana pengalaman berulang alik membawa anak "follow up" di klinik neurosurgeri Hospital Ipoh atau HPB selepas balik ke Ipoh dari Johor.Anak saya terpaksa menjalani pembedahan tulang belakang di Hospital Sultanah AMinah, JB, selepas sebulan dilahirkan kerana masalah "lipomylocele". Setiap kali ke klinik neurosurgeri untuk "follow up", saya sering berkenalan dengan pesakit lain dan berbual-bual. Hasilnya, saya mendapati, banyak pembedahan yang dilaksanakan di Hospital Ipoh tidak memberikan kesan lebih baik tapi sebaliknya. Oleh itu, saya akna berusaha mendapatkan maklumat untuk keluarga Haji Rosli. Semoga Allah permudahkan Tuan Haji Rosli untuk mendapat rawatan yang terbaik.Aminnn....

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP