PENYAMPAIAN SUMBANGAN BANTUAN FAKIR MISKIN

>> Monday, August 09, 2010

Sdr Zairul Azrun B Zainal Abidin Ketua Pemuda PAS Kawasan Tambun menyampaikan sedikit sumbangan untuk mengantikan atap-atap yang usang, turut kelihatan AJK PAS Cawangan Manjoi Lama & Baru.
Pemimpin UMNO yang lalu-lalang di jalan baginda ini seolah-olah tidak mahu lihat rumah yang usang ini, walaupun apa sahaja alasan mereka ini adalah manusia seperti kita yang perlu di bantu. Dengan keadaan rumah yang sangat usang En Mohd Nizam akan menyambut Ramadhan al-Mubarak dengan begitu menyayat hati , apatah lagi apabila lebaran yang akan diraikan nanti.

GreenBoy : Pakcik ni dulu UMNO tegar, tetapi dia kata pilihanraya akan datang dia tidak teragak-agak akan mengundi Pakatan Rakyat (masih tergiang-giang kume kena maki dgn pak cik ni bila ayam-ayamya digangu bila kami naikkan bendera di pokok rumahnya ) he 3x

6 comments:

Anonymous August 11, 2010 at 10:09 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous August 18, 2010 at 10:51 PM  

kenape tak bagi rumah batu je macam UMNO bagi..he..he.. bagi sejemput riuh sedunia. he 3x

dengor ketua pemuda Paih, sedare sendiri pun merempat, tiap2 tahun umno bagi bantuan,,tul ke?

Anonymous August 18, 2010 at 10:52 PM  

he 3x berani ke siarkan tulisan ni.

Anonymous August 19, 2010 at 12:49 AM  

Saudara KP mana yg tiap-tiap tahun UMNO bg bantuan, tetapi dalam keadaan kami tak memerintah pun tp kami masih boleh memberi bantuan Alhamdulillah walaupun sikit, UMNO kalau takder bantuan dari Kjaan negeri atau pusat mampu ke nak bagi bantuan

Anonymous August 24, 2010 at 8:36 PM  

tanya sendiri le KP pas tu??? ada tak adik beradik dia dpt bantuan.

duludahpas August 24, 2010 at 8:50 PM  

As'kum, aik bukan ke masa 11 bulan perintah dah kumpul hasil Balak, Nizar bagi KP Pas secara berkumpulan kawasan balak yeop!!!

bukan ke Nizar masa MB 11bulan keluarkan peruntukan kerajaan negeri RM500 ribu untuk beli barang dapur bagi bantuan.

bukan ke KP pas tu makan gaji dgn kerajaan kalau dia sumbang pun kira bagi pihak kerajaan UMNO le tu. jika tak halal makan gaji kerajaan elok le letak jawatan pegi meniaga di bawah payung je yeop.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP