INI CONTOH ISI-ISI CERAMAH-CERAMAH UMNO.. HINA PARA ULAMA'

>> Wednesday, March 17, 2010

4 comments:

Syafrizal March 17, 2010 at 6:50 PM  

Tak sayang mulut betul orang UMNO ni. Sangat-sangat jahil. Istighfar dan bertaubat sebelum mati.

nalapambu March 18, 2010 at 12:11 AM  

Itu lah jenis manusia bercakap tanpa berfikir. Jelas diperhatikan bahawa cara dia berucap cuma ikut emosi sehingga tidak sedar terkeluar perkataan busuk dari mulut nya.

Dia lupa bahawa dia lahir kedunia ini juga melalui lubang "__?___" ibu nya sendiri.

Mengapa dia sanggup membandingkan keburukan sama seperti lubang "__?__" ibunya sendiri.

Dengan secara tidak langsung dia telah menghina kaum HAWA yang 100% memiliki benda yang disebut kan nya itu.

Sebutan nya itu juga telah bikin ramai manusia dungu tertawa.

Bagai mana pendapat kaum HAWA yang mulia tentang ucapan manusia jahil ini?

Mana dia penjuang2 kaum HAWA?

Anda semua telah dihina sedemikian, mengapa nian berdiam diri?

nalapambu March 18, 2010 at 12:13 AM  

Itu lah jenis manusia bercakap tanpa berfikir. Jelas diperhatikan bahawa cara dia berucap cuma ikut emosi sehingga tidak sedar terkeluar perkataan busuk dari mulut nya.

Dia lupa bahawa dia lahir kedunia ini juga melalui lubang "__?___" ibu nya sendiri.

Mengapa dia sanggup membandingkan keburukan sama seperti lubang "__?__" ibunya sendiri.

Dengan secara tidak langsung dia telah menghina kaum HAWA yang 100% memiliki benda yang disebut kan nya itu.

Sebutan nya itu juga telah bikin ramai manusia dungu tertawa.

Bagai mana pendapat kaum HAWA yang mulia tentang ucapan manusia jahil ini?

Mana dia penjuang2 kaum HAWA?

Anda semua telah dihina sedemikian, mengapa nian berdiam diri?

undertaker March 18, 2010 at 11:47 AM  

cantiknya bahase...
ini ceramah ke........pesta maki-makian........
nampak teruk sangat jadi pengampu...jadi pembodek....jadi penjilat..........
ingat kot ada isi....rupanya maki semata-mata........
awat marah sangattttttt.......
kan ke burok namanya tu.......
cuba istighfar banyak-banyak...nik aziz tak kata apa pun kat hang...
yg hang dok naik sheh tu pasai apa...?????
aku tak kenai hang ni........
hang ni sapa??????
blogger pun tak taruh nama hang daa...
nak tarik orang sokong kita bukan cara hang dok maki tu.......
lagi hang maki .......lagi orang meluat kat hang,,,,,,,,,

cari makan patut padan le....

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP