SELAMATKAN RAKYAT DUN MANJOI : MAJLIS PENYAMPAIAN SUMBANGAN 200 ORANG PENDUDUK KDAS 2

>> Tuesday, January 24, 2012


Tn Hj Asmuni menyampaikan ucapan dalam majlis tersebut dan mengucapkan jutaan terima kasih kepada penyumbang dan tuan rumah PAS Caw KDAS 2, kerana berjaya menjayakan majlis ini.


di antara para penerima sumbangan khusyuk mendengar butiran yang disampaikan oleh Tn Hj Asmuni, dan perubahan perlu di buat pada PRU 13 nanti..



JAN 22: KDAS 2: Seramai 200 orang penduduk di sekitar Kg Dato Ahmad Said 2 telah menerima sumbangan berupa keperluan harian yang telah disampaikan oleh Tn Hj Asmuni Awi, dalam majlis tersebut beliau turut berucap dan menjelaskan tentang BR1M yang berjumlah RM500 itu adalah wang rakyat sendiri, maka memang selayaknya rakyat terima, tetapi UMNO telah mengambil kesempatan dari pemberian tersebut dan menyusahkan rakyat dengan memaksa mereka beratur panjang dan menghabiskan masa berjam-jam untuk mendapatkan sumbangan tersebut, walaupun pemberian tersebut hanya perlu dimasukan ke bank atau ke tabung haji, kerana rata-rata rakyat mempunya akaun simpanan mereka sendiri. "ini dengan muka tak malu wakil-wakil rakyat menyampaikan sumbangan tersebut,bukan duit UMNO atau BN.. menyusahkan orang sahaja." ujar beliau.

Beliau amat terkejut kerana masih ada ramai lagi masyarakat yang susah di sekitar KDAS 2 ini, kerana jumlah 200 org penduduk yang menerima sumbangan pada hari itu mengambarkan pimpinan UMNO gagal untuk menaik taraf sosio ekonomi masyarakat setempat, terutamanya Dato Nazri Ismail wakil rakyat Dun Manjoi.

KP : tahniah juga kepada Abg Nan dan team dapur yang selalu tidak di dendang, kerana berjaya menghidangkan masakan terbaekkk... semoga Allah membalas dengan ganjaran pahala InsyaAllah.. (kari kambing, gulai lemak terung ikan masin, sambal belacan pergh)

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP