SEKITAR DEMO ANTI YAHUDI DI KL..

>> Saturday, June 05, 2010

Akhirnya di tutup oleh AF Ust Nasaruddin , Timb Presiden PAS, Presiden tak hadir kerana berada di Trengganu..

Ada juga terselit KP dalam ramai-ramai org tu... ok salah satu bukti yang kukuh wakil tambun ada di demo tersebut.. bendahari kawasan boleh claim ker?? oh ya KP kata ada orang sponsor..

Bro Anwar berceramah selepas keluar dari banggunan kedutaan Amerika..

Ni apsal pulak ceramah tinggi-tinggi ni, korang nak ceramah pada sapa.. hoi turun le apa korang buat kat atas tu.. ok kumpulan badigol kat atas sky lift tu ialah puak-puak GEMPAK, pada asalnya diorang nak tunjuk terror le, ceramah kat tempat tinggi, pastu ngangu ceramah orang NGO's, kita pekik kat diorang JAHANAM APCO langsung diam sampai ke sudah...

Macam biasa puak ni akan beraksi dalam skrip dan watak yang sama, di mana ada pakatan ada le puak-puak ni...

Ok Confirm org Tambun pegi demo ni.. tu timb ketua kebajikan pemuda tambun

2 comments:

Anonymous June 9, 2010 at 8:36 AM  

Flotila Gaza adalah usaha Dr Mahathir orang yang digelar maha firaun dan maha zalim oleh Anwar dan PAS....Ni la akibat nya terlalu ramai Melayu bahalol nak jadi hero....lebih sudu dari kuah huhuhuuuhh Wali selipar ada pernah buat kerja macamini....

Anonymous June 14, 2010 at 3:52 AM  

halo badigul UMNO, kami dah tentang Israel laknatullah ni dari dulu lagi, bukan setakat Yahudi, kunco-kunco pun kami lawan.. termasuk le UMNO/APCO

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP