JOM MENYELUSURI BLOG-BLOG

>> Thursday, April 08, 2010

Blog paling muda, dulu dah ada tapi lama ditinggalkan kerana kesibukan moderatornya skrg Alhamdulillah dengan bantuan sdr Firdaus beliau akan membantu untuk mengemaskini blog pemuda tersebut, latarbelakang menarik hitam dan ada sentuhan keemasan..

JOM http://dppktambun.blogspot.com/


Tahniah Dewan Muslimat kerana sudah mula mengemaskini blog mereka, corak persembahan yang simple dan banyak gambar kadang lebih baik dari teks yang banyak, tambahan pula gambar tersebut dapat menceritakan peristiwa tersebut.

JOM http://dmptambun.blogspot.com/

Berlatarbelakang ungu, sangat menenangkan dan musik latar yg tidak terlalu serabut akan menarik minat pengunjung, cuma nak komen sikit mengapa lambat nak memaparkan di skrin, ini kemungkinan ada grafik atau aplikasi yang berat untuk dilaksanakan..

Jom http://nisa-tambun.blogspot.com/

Di atas ialah blog YDP kita Dr Khairuddin, yg banyak menceritakan isu-isu semasa Perak, tetapi Dr dah lama tak menulis.. sibuk kot.

Jom http://peraknangis.blogspot.com/


Ust Wan kata ini bukan blog 1Malaysia ini ialah blog untuk berdakwah dan memang sesuai dengan semangat Pakatan Rakyat, kerana dengan beliau menterjemahkan ayat-ayat quran kepada bahasa Tamil & Cina

Jom http://wantarmizi.blogspot.com/

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP