Tenpin Bowling Zon Meru 2011

>> Sunday, February 06, 2011

Hj. Azmi dan urusetia pertandingan memberikan taklimat awal

Hj. Mahfudz dengan aksi tersendiri. Veteran bukan sebarang veteran, banyak kali strike!

Ready ! Set ! Go !

Kamarulzaman Salleh menerima hadiah daripada Khair Faizal

Hj. Rahman dan Anuar, dua peserta sensasi

Dapat hadiah senyum meleret...yang tak berjaya cuba lagi tahun depan!

Ipoh- PAS Zon Meru telah menganjurkan kejohanan Tenpin Bowling Zon Meru 2011 bertempat di pusat bowling Greentown Mall Ipoh. Pertandingan ini telah diadakan pada 30.1.2011 menarik penyertaan seramai 40 orang peserta. Masing-masing mewakili Pas Taman Meru, Taman Meru 2B dan Taman Meru 2C. Wakil PasTambun.Blog.Spot yang membuat liputan mendapati pertandingan berlangsung dengan meriah di mana peserta mempamerkan skill tersendiri.

Haji Azmi selaku kordinator kejohanan merakamkan ucapan penghargaan dan terima kasih kepada pihak urusetia yang telah memberikan komitmen tinggi bagi memastikan kejohanan berjalan lancar. " Kejohanan tenpin bowling ini akan diadakan secara tahunan dan saya berharap pada tahun hadapan jumlah peserta akan meningkat selain menjadi antara kejohanan utama di peringkat Parlimen Tambun" , ujar beliau.

Sementara itu, Ketua Cawangan Pas Taman Meru, Ahmad Khair Faizal ketika ditemui merakamkan ucapan tahniah kepada urusetia kejohanan di atas berlangsungnya kejohanan ini. "Tanpa komitmen dan kesungguhan bekerja, sukar untuk menjayakan pertandingan seumpama ini. Sebagai tanda sokongan, saya turut menyertai pertandingan ini. " menurutnya lagi. Beliau juga merupakan Setiausaha Pas Kawasan Tambun berharap agar kejohanan sukan seumpama ini tidak sekadar riadah tetapi mampu mengeratkan silaturrahim sesama ahli dan penyokong parti di semua peringkat.


0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP