INI GAYA BAHASA UMNO DI PERAK TODAY..

>> Friday, February 11, 2011

Gaya bahasa mereka yang kaki ponteng sekolah...

Ini bermakna selama ini semua kejayaan yang berlaku di sekolah adalah hasil titik peluh Guru Besar yang datangnya dari Ahli PAS, tetapi memang telah terbukti orang-orang PAS memang di tarbiyyah sebegitu rupa , berbeza dengan Guru Besor dari kalangan UMNO mereka akan memastikan kantong poket mereka berisi dulu baru difikirkan apa yang sepatutnya dilakukan untuk sekolah..

Jadi memang terbuktilah Guru Besar dari kalangan Ahli PAS sememangnya layak menerima wang insentif tersebut... dan disarankan kepada Kementerian yang jaga pelajar semak mana-mana Guru Besor UMNO perlulah diperiksa terlebih dahulu..

Apakah yang dimaksudkan oleh Perak Today ni, apakah mereka sedar pelajar pas juga adalah rakyat malaysia atau maksud penulis Perak Today ni mana-mana anak pelajar dari kalangan orang PAS tak perlu diselamatkan biar mati di sana atau ??

Apakah ini UMNO yang dari dulu kini dan selamanya yang dikatakan berjiwa rakyat sanggup menidakkan hak-hak rakyat Malaysia untuk hidup.

Cuba lihat contoh di Negeri Pakatan Rakyat, mereka tidak pernah membezakan rakyat samada ianya menyokong PR atau BN, itu hak masing-masing..

GreenBoy : Kejam sungguh UMNO/BN ini...

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP