TERIMA KASIH SAUDARA NAVIN KUMAR

>> Monday, February 25, 2013





PAS Tambun khususnya DUN Manjoi amat bertuah kerana menerima seorang lagi anak muda berketurunan India menyumbangkan tenaga untuk PAS dalam memperjuang Islam dan hak-hak rakyat, Saudara Navin atau nama sebenarnya Navin David Kumar telah berjumpa dengan saudara Zairul dan Hj Jamaluddin di Pejabat perhubungan PAS dan menyatakan hasratnya untuk bersama PAS.

Dalam ucapannya di Karnival Keluarga Rakyat Tambun di Medan Klebang Restu baru-baru ini beliau amat kagum dengan AF Tn Guru Nik Abdul Aziz (Menteri Besar Kelantan ) yang benar memperjuangkan Agama Islam.

Tahniah Saudara Navin , penyertaan beliau bersama DHPP Tambun akan menambah kekuatan PAS di Tambun.

KP : Beliau pernah bisik kepada saya.. "1 sahaja saya minta tolong usahakan untuk berjumpa dengan AF Tuan Guru Nik Aziz" saya jawab InsyaAllah.. saya akan tunaikan.

2 comments:

navin david kumar February 28, 2013 at 9:54 PM  

memang bertuah dan beryukur saya kalau dapat berjumpa dengan TGNA...saya tak sabar dan saya ada banyak yang nak belajar dan nak dengar dari mulut beliau sendiri

مهمد شفاريز March 11, 2013 at 12:55 AM  

Good job

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP