MAJLIS RAMAH MESRA & MINUM PETANG BERSAMA PENYOKONG VETERAN PAS & DS Ir NIZAR JAMALUDDIN

>> Sunday, February 28, 2010

Ucapan yang sentiasa malar segar.. walaupun di bawah rembang matahari...
Di antara AJK Muslimat menunggu kehadiran Menteri Besar Rakyat..
KP bersama veteran pengerusi kelab motor Perak... ok pak cik nanti kita jayakan apa yang dirancang InSyaAllah..

Brother menyatakan sesuatu sehingga menarik minat DS mendengarnya.

Pak Cik ni bawa video camnya sendiri untuk merakam majlis tersebut, steady & cool.

Sekali-kala melihat Dr senyum... ok jugak yerk...

Menteri Besar Rakyat... menerangkan kemenangan Zambri yang seperti budak bodoh lulus periksa SPM dengan markah tinggi setelah dibantu oleh gurunya.. ha ha kesian Zambri..

YDP Kawasan Ybgh Dr Khairuddin Dato' Abdul Malik memberi ucapan alu-aluan, kepada hadirin dan menekankan tanggungjawab dan apa yang boleh dilakukan oleh golongan warga emas ini, cth bersembang di kedai kopi dan berbincang hal Islam yang didapati dari kuliah dhuha, kuliah maghrib dan 'ter'tinggalkan harakah yang sudah di baca di kedai tersebut, supaya orang lain boleh baca.. ehmm idea lama yang boleh dipakai.

Sdr SU Kawasan yang sentiasa mengawal hensem walaupun berpakaian hitam ditengah rembang panas.. selaku pengerusi majlis pada program tersebut

Ketua Urusan Ulama PAS KawasanTambun , Ust Wan menyeru golongan emas, keluarlah beramai-ramai dari UMNO dan mari menyertai perjuangan Islam yang di bawa oleh PAS, supaya ada bekal dan bahan nak berdialog dengan Mungkar Nangkir nanti.
Kehadirin Menteri Besar Rakyat yang ditunggu-tunggu, D.Seri Ir Hj Nizar Jamaluddin

Antara para hadirin die hard PAS supporters..
Tahniah Pak Cik.. takbir

Terlalu melampau... ramainya..

Kehadiran yang melampau-lampau..

Sebahagian para hadirin wanita...

28 Mac 2010 : PAS kawasan mencatatkan satu sejarah apabila kehadiran hampir 1000 orang warga emas, yang rata-rata dari pengundi saluran 1 dan 2, hadir ke majlis tersebut dan menyatakan sokongan tidak berbelah bagi kepada YAB Menteri Besar Rakyat DS Ir Mohd Nizar Jamaluddin, kehadiran yang tidak dijangka seramai itu telah memberi semangat baru kepada PAS Kawasan Tambun.

Majlis yang diadakan di perkarangan Padang Taman Meru 1B itu telah diserikan dengan ucapan-ucapan yang disampaikan oleh pimpinan kawasan PAS seperti AF Ust Wan Tarmizi dan YDP Dr Khairuddin Dato Abd Malik dan DS Ir Nizar sendiri.

Majlis berakhir lebih kurang pukul 4.45ptg, tahniah kepada semua terlibat samada lansung atau pun tidak lansung.

GreenBoy : sempat hadir, balik kampung tengok mak, jumpa KP beramah mesra dengan pengerusi kelab motor, dia kata ada projek untuk budak muda... tunggu... heran apsal budak nisa' tak turun sekali.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP